Oct 11, 2013

Banyaknye sawang...

Halllooo.. lamenye tak jenguk blog ni... ok ni update perjalanan diet aku.. so far before puasa dalam june kot berat aku da 59.6 kg... wahhh hepi sangat..
Sbb dulj aku tak penah dapat berat bawah 60kg....

Ni tgh mencari baju baru ngan seluar..

Yg lame serius besar gile... tak yah kancing leh lucut macam tu je...
Yg paling latest aku da beli dumbell.. 5lbs.. berat hokeh... tp tak pe la... dumbell ni aku nak guna uyk bg tgn n lengan firm.. sbb walaupun berat da turun tapo ade bnyk bahagian yg agak mengeleber.. so skang mase utk bg firm...

N skang aku tgh fokus nak bg perut ni ramping... yg part ni mmg lena usaha gigih la... sbb masa anak dara pun perut aku jenis menggelebeh...

Welll good louck...

Ingat jadilah wanita yang beautiful and gorgeous. ..

No comments:

Post a Comment