Jom Tgk

Loading...

Dec 9, 2015

Perginya seorang pelawak best

Tarikh 30.11.2015 dikejutkan satu berita, Pak Yus dari kumpulan Jambu telah pergi meninggalkan kita..


Aku memang selalu tengok maharaja lawak kalau ada Jozan, Jambu, Sepahtu, Shiro.. dan ade la beberapa lagi pelawak yang best..


Tapi hari tu memang terkejut bila dapat berita ni..


Rasa sedih gak.. walaupun dia artis tapi telatah dia masa melawak, aksi2 dia yang bersahaja.. macam lantak la apa orang nak kata.. memang best..


Lepas tu arwah pun baik dan banyak reveal dari kenalan2 dia yang arwah ni pemurah.. tak berkira dengan kawan2.. dan memang baik la..


Al-Fatihah buat arwah Pak Yus Jambu atau Yusry bin Edoo.. The best silent comedian..