Feb 26, 2012

DOA

hmmm so far lame tak update blog aku ni...
nak kata jarang online tak jugak.. ari2 aku online fb... hehe
tapi maybe kehilangan kata2 untuk blog ....
so far pun blog ni hanya untuk coretan aku je...hehe...
well tadi pegi kenduri member suami gue di Subang...
suke dgn hadiah door gift die.. dia bagi buku doa harian.. bagus...
alhamdulillah.. kat situ ade doa untuk pengantin..
bayangkan sorg dapat satu buka n just baca gitu pun kira da jadik doa...
so cube kalo 100 org yg datang... dapat die berkat... dan rahmat Allah... org doakan dia kan bagus tu...
tu satu la aku nak citer kat sini.. 

secondly, ha ni my luvly doghter la.. since die pun cepat cakap.. baru 1 thn 9 bln da pandai nak baca buku.. dia pun amik la buku doa tu dan dgn menadah tangan die pun berdoa... Subhanallah.. sangat la kiut dan pandai dan bijak nya my princess ni... semoga da besar nanti dia akan menjadi srikandi Allah.... tak lupa juga aku doakan anak lelaki aku menjadi org kuat dalam memperjuangkan agama ISLAM di jalan yg diredai Allah...

Ni la video yg sempat aku amik seblm my princess mula membuat onar...


No comments:

Post a Comment