Nov 26, 2011

yeay.. sok cuti 3 ari!!!!

so far... aku tak tau nak tulis ape pon kat blog ni... da lame ade.. tapi xde mase nak explore(sebuk main game kat fesbuk.. hehehe)


aku lebih suka baca org punye blog dari buat blog.. aku jadikan blog nni mcm diari je lah.. ni pun da nak awal muharram... hmmm mesti org ramai yg sebuk nak berijrah... kalo ke arah kebaikan.. alhamdulillah.....


 x planning apa2 pun lagi utk cuti2 malaysia ni... biasela.. kalo da kawin ni mane le planning sorg2... so far laki den kato tak ya pi mana... tp tak tau lagi la kan...


 hmmm... waktu da pun kul 12 lebeh... MAHARAJA LAWAK MEGA pun da abis... so bosan... aku siap leh tido lagi... persembaan sume nye takbest ade la.. aku rasa boboi ngan bp je kot...adlin hancus... aku rase episod yg die menari india tu je ok... kelako... pastu kureng... hmmm mcm da nak kena kuar jek...

No comments:

Post a Comment