Nov 26, 2011

SABTU YG BOSAN...

mentang2 la cuti ari ni.. kul 10 baru aku bgn.. tu pun sebab aripn maira da bangun hahahaha

pishy tak bgn lagi.. kepenatan... semlm da la balik dr kuantan.. pastu mlm tu gi main futsal lak... balik kul bape pun aku tak tau ler... kul 1 aku da nak tdo pun x balik lagi...

hmmm... da siap mandi n kemas2 umah sikit.. kul 1 tu kuar nak gi makan n shopping baju la kunun...so pishy  tanye nak pegi mana... awau tul aku bl pi ajak gi JJ uhuhuhuhu... hajat di hati nak gi tgk baju kat ampang point pada dasarnya... tp memikirkan si pishy ni nak beli suar keje... aku terpikir je JJ huhuuhuhu.. maka hanya gi jj je la.. kejap... sebb die pun tak larat sebnrnya.. beli suar die n aku amik satu cardigan murah... heheh rm10 je... 

petu kunun nak gi tesco beli barang untuk umah... tp since arip pun da tido kang tak nak die mengamuk2 kat tesco..maka tak jadi ler... terusla balik... n aktiviti seterusnya... tdo.... 

No comments:

Post a Comment